dimarts, 15 de març del 2011

Entrevista a l'escola

Avui hem tingut entrevista a l'escola amb la mestra del Pau; una d'aquelles entrevistes rutinàries per a què t'expliquin com evoluciona el teu fill. Hem sortit molt contents, perquè el Pau, a part de ser un nen que sempre es porta bé a l'escola, de què li agrada aprendre i segueix els aprenentatges a molt bon ritme, de què sempre es fixa en tot i mostra un nivell de maduresa força elevat per a la seva edat, està fent grans canvis a nivell emocional i de relació social. És un nen molt tímid i la nostra "petita" preocupació era que no es relacionés massa amb els companys, però la mestra ens ha dit que, malgrat tenir el seu caràcter de tímid, no juga mai sol al pati, que és un nen que es fa estimar i que tant nens com nenes el van a buscar de seguida per jugar amb ell. Estem contents de què, d'alguna manera, vagi superant aquesta timidesa que, malgrat mostrar encara en alguns àmbits a nivell escolar, no li impedeix disfrutar amb els altres. Felicitats Pau!

3 comentaris:

  1. Mentre escrius: "Felicitats Pau",

    la mestra pensa: "Felicitats pares"(*),

    només falta que el Pau digui: "Felicitats mestra!" per tancar el cercle.

    Fins aviat!

    (*) dóno per suposat que tots ens afegim al suposat pensament de la mestra!!!

    ResponElimina
  2. Tombant per internet m'he tornat a trobar aquest conte, el copio a continuació per a compartir-lo.

    Fins aviat

    Toni
    ---------------------------

    ¿Suerte o desgracia? ¿quien sabe?

    Un día vagando por el campo Zijn se encontró un hermoso caballo salvaje y lo llevó a su humilde casa... todos los vecinos del pueblo lo siguen
    con gran admiración y envidia, y le dicen al padre de Zijn: Que hermoso caballo, debe costar una fortuna, que afortunado eres, a lo que el chino responde:

    "Puede que sea buena suerte, puede que no. ¿Quién sabe? ...

    Un día el caballo se escapó a las montañas, su hijo Zijn se quedó muy triste y los campesinos fueron a la casa del chino a lamentar lo sucedido, diciendo: Que lastima, se te fue el caballo y ahora eres más pobre, que mala suerte, a lo que el chino les respondió:

    "Puede que sea buena suerte, puede que no. ¿Quién sabe? ...

    Un tiempo después el caballo volvió de las montañas trayendo consigo una manada de caballos salvajes, nuevamente los campesinos fueron a felicitar al labrador por su buena suerte, a lo que el chino les respondió:

    "Puede que sea buena suerte, puede que no. ¿Quién sabe? ...

    Cuando el hijo del labrador intentó domar uno de los caballos salvajes, se cayó y se rompió una pierna. Todo el mundo consideró esto una desgracia, no así el labrador, quien se limitó a decir:

    "Puede que sea buena suerte, puede que no. ¿Quién sabe? ...

    Al poco tiempo, se desató una guerra en las fronteras de China y pasaron por el pueblo reclutando a todos los jóvenes para el ejército menos al hijo del campesino que fue rechazado porque tenía la pierna rota. Cuando los vecinos le dijeron lo afortunado que era porque su hijo no había sido alistado, el campesino simplemente les respondió:

    "Puede que sea buena suerte, puede que no. ¿Quién sabe?

    FIN

    ResponElimina
  3. 17 d'abril de 2011:

    El Pau puja una muntanya!

    ResponElimina