divendres, 29 d’octubre del 2010

Una mala notícia

Malhauradament les coses a la vida no sempre succeeixen com hom se les havia imaginat...
El dia 27 d'octubre vaig patir un avortament espontani, així és que de moment, el projecte del germanet/germaneta del Pau i el Nil haurà d'esperar.
Dimecres va ser un dia trist i no gaire agradable, però he de dir que l'atenció rebuda a l'hospital va ser immillorable. A més de ser infermeres, doctores, anestesistes i celadors, el què em vaig trobar van ser sobretot PERSONES. El tracte humà que vaig rebre, la sensibilitat, la comprensió, el posar-se a la pell del pacient, van fer que em sentís amb la força de tirar endavant. La dedicació i acompanyament incondicional de la meva parella durant els moments més difícils també van contribuir a aquest fet.
Diuen que la natura és sàvia, així és que per algun motiu que només ella coneix, va decidir que aquest no era el moment. Però no ens rendim, malgrat els obstacles que la vida té preparats per col·locar-te al mig del camí, val la pena continuar caminant. Si no lluites pels teus somnis, per què ho faràs?

5 comentaris:

  1. una abraçada tendra per a tu i els teus!

    ResponElimina
  2. Us estimo molt, el bon ànim i l'esperança no s'ha de perdre mai. Llèstima que no haguessim gravat al Pau i al Nil, perquè s'han portat molt bé.
    Abraçadetes.
    la mare

    ResponElimina
  3. Ho sento moltíssim. Una forta abraçada,

    ResponElimina
  4. Hola Lourdes... tal i com dius "...Si no lluites pels teus somnis, per què ho faràs?..." només dir-te que un altra vegada serà i segur, segur que serà!!! molts anims per tu i per la teva parella.
    Mil i un petó pels teus dos fill. Díga-li al PAU que segueixi sent sempre tan dolcet (je,je) perquè segur que així es rodejarà sempre de gent com ell, dolça...
    Ah...gràcies pel tallat que em vas oferir a casa teva. Agraeixo el moment que vam compartir, per mi va ser recordar els meus inicis amb la diabeti i la meva infantesa...El fet de veure't forta, valenta i capaç d'acceptar que no som perfectes i ens podem equivocar, però sempre per aprendre, dia a dia, tot allò que ens pugui ser útil per seguir caminant la vida que ens toca viure. Gràcies pel moment fantàstic. Molt anims a tots per seguir endavant. Muakkka.
    PD:companya de feina, del Toni.

    ResponElimina
  5. Lídia, quan vulguis un altre cafè, a Cambrils tens les portes obertes...i gràcies per la teva aportació humana, que també em va ajudar molt.

    ResponElimina