dijous, 22 de juliol del 2010

El joc simbòlic d'una família amb diabetis

Ahir després de sopar el Nil es va posar a jugar amb una caixa d'eines que tenen per arreglar coses: hi ha un metro, un parell de destornilladors, un martell,... els agrada jugar a arreglar coses... però ahir el Nil va trobar un nou ús per al destornillador de la caixa d'eines: se'n va anar directe cap al Pau i li va dir: "Pau, te poso la insulina"; li va aixecar el jersei i li va "clavar" suaument el destornillador a la panxa. El Pau va riure amablement, i jo també. Després em va posar insulina a mi, al seu pare i se la va posar ell mateix... va ser un moment simpàtic. El Nil també està integrant la diabetis del seu germà a la seva vida. D'alguna manera ens va ensenyar que la diabetis també ens pot fer somriure. I és que això és una de les coses que més m'agraden de tenir fills: els fills et fan redescobrir el món, t'ofereixen una altra visió de les coses. Com diu Jorge Drexler a la seva cançó Polvo de estrellas: "un hijo te vuelve a enseñar".

3 comentaris:

  1. "Un hijo te vuelve enseñar" mai més ben dit, jo he aprés moltes coses gràcies a vatros i les que encara em queden per aprendre, axí que haureu de tindre paciència mestrestan me les ensenyeu. una abraçadeta.
    la mare

    ResponElimina
  2. Hola!

    Acabo de descobrir el teu blog mitjançant el de La cosa més dolça. Aquesta entrada ha generat un somriure directe en mi.

    Tinc diabetes des del 8 anys i ara en tinc 29, o sigui tinc moooltes histories pasades i moltes que hem queden. A través dels vostres ulls veig com es van poder sentir els meus pares en aquests moments.

    Gràcies.

    Amb el teu permís em faig seguidora. I pel que necessitis, ja saps on trobar-me.

    Un petó,

    ResponElimina
  3. Gràcies Olga,

    a mi també m'ajudarà que de tant en tant facis algun comentari i ens ofereixis la teva visió de la diabetis, com es veu la diabetis amb ulls de nen (del què recordis) per entendre també una mica com es pot sentir el Pau en alguns moments...

    ResponElimina